30 Aralık 2011 Cuma

Son Yazı

Categories:

  Sevgili  Okuyucular,
Öncelikle hemen söyleyeyim son yazı dediğime bakmayın 2011 in son yazısı.Bu bilgilendirmeyi de yaparak bugünkü yazıma başlayabilirim.Konularımı az önce belirlediğim için hiç düşünmeyeceğim.Konularımda bu yazının önemli olmasının iki temel sebebini açıklayacağım.Ve Hemen Belirteyim yazım Kısa olacak dershaneye yetişeceğim çünkü:D Hemen Başlayayım:
1-Son Yazı : Öncelikle bildiğiniz gibi 2011 yılını bitirmek üzereyiz bu yazı benim için önemli çünkü bu yazı2011 in son blog yazısı olacak benim için.Bu yazımda genel olarak yılı açıklamak isterdim ama malum dershanem var ve düşünmek için sizden izin istiyorum haftaya "2011den Alıntılar" başlıklı yazıyla birlikte olacağım.Ama Buradan Her Okuyucuma Yeni Yılın Sağlık, Mutluluk, Başarı getirmesi Dileklerimi İletip İkinci Yazıma Geçiyorum:)
2-Sınav:Okulların kapanmasına üç hafta kaldığına ilk defa üzülüyorum :( Yani üç hafta kaldı diye iki hafta boyunca hiç boş günüm olmayacak her gün sınav her gün ders.Yani bu yazımın  diğer önemli noktası da haftaya gireceğim 5 önemli sınavdan sonra yazacağım ve inşallah mutlu bir şekilde yazarım.
 Evet,Bu KısaYazımın Sonuna Geldim Kısa Olduğunu Biliyorum ama şu an 5 dakikam var ondan dolayı kısa olmak zorundaydı.Ve Bir Sonraki Yazımda Görüşmek Üzere Kendinize İyi Bakın:) Veya Durun Ne Kadar Nefret Etseniz de   Bu Espriyi Yapmak İstiyorum :"Seneye Görüşürüz:D"   

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Son Yazı"

Yorum Gönder