6 Ocak 2012 Cuma

Haftalık Yazı

Categories:

  Merhaba Arkadaşlar,
Bir haftadan sonra  yine yazıyla karşınızdayım bu hafta sınavları atlattığım için konularımdan biri olduğum sınavlar diğeri de bilmiyorum şu an karar veririm o zamana kadar :D
1-Sınavlar:Evet Arkadaşlar, yine sınavların ardından beraberiz.Bu hafta yoğun ama zevkliydi yani sınav stresi hariç :D coğrafya sınavı dışında da iyi geçti yani idare eder.Coğrafya sınavında da illuminati beni vurdu yani ilk notum 85ti her şey tersine dönmüş (sayıların yeri de tersine dönmüş :/)ondan dolayı hafif sıkıntılıyım ama fizik sınavım iyi geçti ondan dolayı mutluyum yani idare eder.Geometri den de 100 aldım Geometri ortalamam 100 yani buradan Veli Hocaya Selamlarımı gönderiyorum :)
2-Dershane:Biliyorum iki haftadır kısa kesiyorum yazımı ama dershane var bir şey yapamıyorum :( Yani gitmek istemiyorum ama yani gitmek zorundayım.Dershane İyi Ortam Güzel (Buradan Müdüre Selam Söylüyorum :D) Ama Yani Yararı Olmuyor Fazla Yani Sene Başında Nasılsam Eksiklerim Nelerse Hala Aynı Yani Buradan Sitem De Ediyorum! Ama İnşallah Seneye Dershanenin Yararı Olur Bu Seneden Umudum Yok :D
 Neyse Bir Sonraki Yazıda Görüşürüz Çünkü İşlerim Var Yine Kısa Kesmek Zorundayım :) Ama Söz Haftaya Güzel konulu uzun yazıyla telefi edeceğim :) Hadi Görüşürüz :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Haftalık Yazı"

Yorum Gönder