2 Aralık 2011 Cuma

Ara Sona Eriyor...

Categories:

   Sayın Okuyucular;
Bugünden itibaren bloguma yaza yazmaya karar verdim .(Yani yazmak derken de her gün değil tabi haftada bir ) Gelelim bu kararımın sebebine , dün sıra arkadaşım Ilgının  sayesinde blogumu sınıfta öğrenmeyen kalmadı,Işılla beraber herkese kağıt yazıp blogun reklamını yaptılar (Buradan Onlara Selamlarımı Gönderiyorum :D) Ve ben bundan mutlu oldum(Ne Kadar Saçma Bir Cümle Oldu Bu " Ve Ben Mutlu Oldum" :D) yani sonuçta artık blogumu benden başka kişiler de okumaya tekrar başlayacak.Yani o ilk PC-NET dergisine çıktığımız zamanlar okuyanlar vardı ama o tarihten sonra yaklaşık 3 ay boyunca yazı yazmayınca ne okuyan kaldı ne adımız.Bugünü  milat olarak kabul etmeye karar verdim yani bugünden sonra her cuma günü beraber olacağız. (unutursam bana hatırlatın :D ) Gelelim Bugünkü Konularımıza :
    Almanca : İlk Konumu bulmam çok uzun sürmedi yani az önce bir Almanca sınavından çıktım ve yani o kadar iyi geçti ki   aklıma direk buraya yazmak geldi.Yani ben diğer derslere daha çok önem veriyordum (ki haklıyım haftada sadece 2 saat Almanca var) ve sınav da zor olunca baya afalladım (Afallamak Ne Demek Bilmiyorum :D )Yani bir kaç arkadaşım hocaya "Burada Kaç Gün Yazacağız ? Kaç Ders Yazacağız" gibi sorular sormasa daha kötü geçerdi .Buradan o soruları soran şimdi isimlerini sayamayacağım arkadaşlarıma selamlarımı yolluyorum :D Ama  Favori Dersimizi soran soruya evet cevabını verdiğim için ayrıca onlara buradan sitem ediyorum: Neden bu soruyu da sormadınız :/ 
Neyse Bu Konuyu Geçelim Gelelim İkinci Konuya
   Dersler: Bu konu ne kadar ilk konumu kapsasa da (BA) ben yinede incelemek istiyorum .Yani Lise Zor bunu söyleyeyim ve ayrıca ineklemek gerekmese de illa çalışmak gerekiyor bunu da söyleyeyim.İyi not aldığınızda asıl inekler bile size inek diyor .(Buradan Bana İnek  Diyen Kişiye Gönderme Yapıyorum Nasıl Olsa Okumayacağından Eminim :D )Ama sakın bozmayın.Size inek deseler bile takmayın.Sonuçta onları işi gücü bu. Matematik zor.
 Bunu da söyleyerek bu konuyu da bitiriyorum. Benden  bu günlük bu kadar en geç bir hafta sonra görüşesiye kadar kendinize iyi bakın.(Kesin Demiyorum Ama 2 gün İçerisinde Bir Daha Yazabilirim :D)
Sıradaki Konum ------------> Edebiyat Sınavı 

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

6 Response to Ara Sona Eriyor...

Adsız
2 Aralık 2011 07:14

ilk cümlede hata var.yazım hatası

2 Aralık 2011 08:41

Helal len. özgüvenin tam olsun.

yunus
2 Aralık 2011 11:37

özet geç piç

tet
2 Aralık 2011 13:57

Küfür Yok Gençler :D Sağolasın Utku :D Adsız Kim Bilen Var Mı ? :D

Adsız
7 Ocak 2012 02:23

napçan.adsızım işte

tet
7 Ocak 2012 04:31

Tamam Aferin Sana :)

Yorum Gönder