23 Aralık 2011 Cuma

Amaç Yok Yazı Var

Categories:

   Sevgili Arkadaşlar,
Ben sözümü tutuyorum ve her hafta sizlere yazıyorum ama bu hafta ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum diye düşünürken bir anda aklıma bir adet konu geldi . Diğer konumu düşüneceğim ilk konumu yazarken ondan dolayı  şimdi iki konuyu  da söylemiyorum hem merak edin hem de ben düşünmüş olayım :D Hemen ilk konuyla başlayalım o zaman .
1-Veli Toplantısı : Evet sevgili arkadaşlar bugün yani dün (cuma ) veli toplantım vardı ondan dolayı herkesin çok sevdiği öğrenciler tarafından ana baba günü olarak da nitelendirilebilen günü konu olarak seçtim.Bir Önceki cümlede tanımını yaptığım bu müthiş (!) gün benim için iyi geçti (yani zaten hiç kötü geçtiği de olmadı ama çaktırmayın :D) Yani bir kere Muhammet Hocamın da dediği gibi gereksiz bir gün :D (Buradan onu da saygıyla anıyorum Teşekkürler Hocam :D) Neyse bu  konu beni tutmadı ben düşünüp ikinci konuma geçeyim ama yinede bu paragrafın ana düşüncesini  veriyorum :" Güvenme oğluna görürsün veli toplantısında"(Bugün yazılarım acayip saçma ama kusuruma bakmayın saat 00:43 civarı :/)
2-Yazıyı Yazarken :Bazen ben şahsen başka bir blogu okurken merak ediyorum :" Bu adam üşenmiyor mu yazıyor nasıl yazıyor ?" Bu soruları kendime soruyorum (saçma sorular kabul ediyorum :D ) ve bunun için size bir yazımı nasıl yazdığımı kısaca özetleyeceğim öncelikle ben bu yazımı yazacağım günü sabah kalkar kalmaz direk bu yazacağım konuyu düşünür  konu bulmaya çalışırım , okulda da bu arayışıma devam ediyorum.akşam da konuyu toplayıp yazıyorum ama bazı günler bazı problemlerden dolayı bunu yapamıyorum konu bulamıyorum :( Yaklaşık bir haftadır hastayım ondan dolayı bu hafta da çok iyi bir konum yok Hepinizden Özür diliyorum  :/
 Bir Sonraki Yazıya Kadar İnşallah Ben de iyileşirim de daha güzel konular  olur ve ayrıca anketimiz devam ediyor katılabilirsiniz :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Amaç Yok Yazı Var"

Yorum Gönder