9 Aralık 2011 Cuma

Bu Hafta Ve Yaşananlar

Categories:

Merhaba Sevgili Okuyucular,
   Bir Haftadan Ardından yine geldim :D Yine anlatacağım bir şey ama öncelikle çok mutlu olduğumu söyleyeyim :Almanca dan 68 Biyoloji den 71 almışım yani normalde kötü ama çok kötü geçen bir sınav için iyi not bence ;) Bugün Konuşacağım iki tane konum var Fazla uzatmadan başlayayım :D
  1-İluminati:Bildiğiniz gibi bu hafta illuminatiye ait olduğu sanılan  bir sitede  7 Aralık Saat 15:00 e denk gelen bir geri sayım vardı.Ve tabi ki insanlar da çok meraklanmışlardı fakat bu konu hakkında bilgisi olan kesimin herhangibi bir şey olmayacağını biliyordu.Şahsen ben de bir şey olmayacağını biliyordum çünkü; yıllardır hatta yüz yıllardır gizli olan bir örgüt neden bir anda kendi kimliğini açıklamak istesin.Fakat yinede herkesin de olduğu gibi benim de içimde bir merak vardı.Fakat bu yazımı yazdığımdan da anlayacağınız gibi bir şey olmadı :D 7 Aralık günü sayım bittikten bir kaç saat sonra  yeni bir sayaç ve yeni bir açıklama eklendi. Açıklamaya göre ilk aşamanın geçtiği fakat her şeyin aşama aşama olacağı yazıyordu.Gerekli Yazının bulunduğu siteye  Buraya tıklayarak girebilirsiniz.Ama Ben kendim inanmıyorum ve kişisel düşüncem : bu sayaçtan sonra bir daha sonra bir daha sonra bir daha ....Siz korkmayın :D
   2-Derbi: Yine Bildiğiniz gibi aynı tarihin akşamı Galatasaray-Fenerbahçe derbisi vardı.Bildiğiniz Gibi Ben Fenerbahçeliyim.Ben üzülmeme rağmen sonuçta yani acıdım.Yani biz 11 yıldır yeniyoruz böyle abartılan bir galibiyet görmedim :D yani bundan on yıl sonra da bu maçı anlatırlarsa şaşırmayın (başka galibiyet alamayacakları için :D)Neyse Ben Uzatmayayım Sonuçta Onların Uefa Kupaları Var :D
  Ve Arkadaşlar  bu haftaki yazımın da sonuna geldim.Bir sonraki yazıma kadar kendinize İyi Bakın. :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Bu Hafta Ve Yaşananlar"

Yorum Gönder