16 Aralık 2011 Cuma

Garip Bir Yazı

Categories:

  Merhaba Arkadaşlar,
Yine bir yazım ile karşınızdayım bugünkü yazımın konularını düşünmek için uzun vaktim oldu fakat fazla düşünmedim :D Neyse yinede bir kaç fikrim var onları anlatmayı sonra da kısa bir son ile bitirmeyi planlıyorum.Ama öncelikle buradan hepinize teşekkür ediyorum bu yazımı okuduğunuz için. Konularımdan öncelikle bahsedeyim birinci konum : "Garip Bir Yer"in tarihçesi ve ikinci Konum: "Garip Bir Yer"in Geleceği.Hemen Vakiy Kaybetmeden Başlayalım :)
1-Garip Bir Yer in tarihçesi: Garip Bir Yer aslında bir anda ortaya çıktı yani bir anda abimin kendine blog açması ve benim gaza gelmemle oldu her şey :D Bir anda açtım tabi ama çok kötüydü boş boş yazıyordum sonra bir Cumartesi günü canım sıkıldı uğraşmaya karar verdim hemen değişime soktum blogumu bir anda yepyeni hale getirdim ve o günden sonra azıcık kendime özgü olmaya karar verdim ve sitede bazı kısımları değiştirdim ana sayfayı ayarladım...Bloguma Sözlük bile açtım (onu bir sonraki yazımda anlatacağım :D )Ve her şey yerine oturmuştu sadece blogumun okunması gerekliydi ve tam da o anda  pc-net dergisinde çıkmam çok iyi oldu ama tabi ben bu şansı kullanamadım ve bloga yaza yazmadığım için önemini kaybettim .Ama şu an  kabul ediyorum ki  abimin açtığı blog olmasa şu an bu blog olmazdı.Ve Kendimi bu kadar iyi şekilde anlatamazdım. Ona buradan tekrar teşekkür Ediyorum :)
2- Garip Bir Yer in Geleceği:Şimdi asıl konuya gelelim bu blog yukarıda anlattığım gibi kuruldu gelişti bugünlere geldi ve ben bloguma daha da renk katmak için yazar almayı da düşündüm fakat olmadı benim kadar uğraşmazlardı ben de vazgeçtim ama buradan sesleniyorum yazar olmak isteyenler bana ulaşabilirler :D Ve Değişik kısımlar açarak renk katmayı düşünüyorum bu kısımları Blogumuzun Resmi Facebook Sayfasında sordum ve sizlerden gelecek yanıtlara göre birini seçeceğiz :D
 Bu Yazımda bitti Bir Sonraki Yazıma Kadar Kendinize İyi Bakın İyi Geceler :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Garip Bir Yazı"

Yorum Gönder