25 Mayıs 2012 Cuma

Yazı Olsun Diye Yazı...

Categories:

  Merhaba Arkadaşlar ,
Bu hafta yine karşınızdayım yazı yazacağım ama her zamanki gibi tam konu bilmiyorum :D ama olsun yazı olsun diye yazıyorum diyecektim ki aklıma konu geldi (her zamanki gibi :D )Evet yine anlatıyorum haftamı konularımı :D
ama bu sefer sistemi değiştirmek istiyorum yani daha doğrusu genel olarak bir şeyin farkına vardım.Uzun zamandır yazı yazamama rağmen hayatımı yazdığımdan beri  okuyan çok azaldı :D Demekki hayatımı yazmayayım hem yazın da gelmişken  tekrar  sistemi değiştiriyorum.En eski sisteme dönüp film ,dizi özetlerini  yazacağım :D Onu da haber vereyim hiç yazasın olmadığı için yazımı burada bitiriyorum:D Kendinize iyi bakın hadi öptüm :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Yazı Olsun Diye Yazı..."

Yorum Gönder