1 Haziran 2012 Cuma

B1R B!R BİR

Categories:

     Merhaba Arkadaşlar ,
Bu yazımın başlığından dan anlayabildiğiniz  gibi bu haftaki yazım  1 üzerine   yani saçma olacak ama bir düşündüm be çoğu şeyin bir ile alakalı olduğunu fark ettim :D 1 hafta sonra okul kapanıyor,Bir hafta önce doğumgünmdü,1 sınavım kaldı,1 saattir bilgisayar başındayım (bu uydurmaydı :D),vb... işte bunu yazacaktım ama neden bu cümlede yazdım bilmiyorum neyse ya sallayın yazının konusunu değiştirelim bari :D
   haa dur geldi aklıma konu yazın eski sisteme dönüyoruz demiştim ya ? dönüyoruz yani kesin dönüyoruz blogu eski popi günlerine getirmemiz lazım bunun için de okuyan herkesin okuduğunu belli etmesi ( sana sesleniyorum Gökberk :D ) ve paylaşması lazım ama okuyan max.6 kişi olduğuna  göre takmayın siz beni :D  neyse ya daha a yazacak bir şey bulamadım haftaya bugün yazamayabilirim çünkü bir tırnaktan operasyon geçireceğim
 Neyse Hadi Kendinize İyi Bakın :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

1 Response to B1R B!R BİR

Adsız
2 Haziran 2012 06:32

sen gökberki sev beni sevme zateeeeeeeeen. vaaaaaaay. yazıklar olsun. senin tek takipçin benim lan youtube da.

Yorum Gönder