11 Mayıs 2012 Cuma

Yine Karışık, Yeni Karışık...

Categories:

     Merhaba arkadaşlar,
Bir hafta aradan sonra yine yazımızda karşınızdayım.Bu haftaki yazımda ne yazacağım hakkında yine en ufak bir fikrim yok.Ama  birazdan gelecek ve bu yazımın devamında o konuda ilerleyeceğim siz problem etmeyin :) ki buldum yani 8 dakika düşündüm ve buldum :) Yani aslında bulamadığım için her haftaki gibi hafta içinde geçen konuları yazacağım :) Neyse sizi bekletmeyeyim başlayayım :)
Edebiyat:Bu dönemden sonra anladım ki benim  edebiyat notları grafiğim belli .İlk sınav 60-80 arası 2.ve3. 90-100 yani ilk sınavdan 66 alıp 2.sınavdan 95,3.sınavdan 96 almak aslında  çok saçmaydı yani kasıtlı değildi neden oldu bilmiyorum çalışmamda değişmedi ama aklıma gelen tek ihtimal ilk sınavın yazılı olması ve benim yazım...
VAK"F"AŞ:Bu hafta kuşkusuz beni  en çok şaşırtan olay Vaktaş sınavıydı.Vaktaş olacaksa bu hafta olacağı belliydi.Ama hafta başında sınavın LYS tarzında olacağı için girmeyeceğimizi öğrendik ki tam sevinirken o haberden bir gün sonra ,bir gün sonra vaktaş olacağımızı öğrendik yani  çok karışık anlamadıysanız da anlamaya çalışmayın saçma :D neyse olduk kurtulduk şimdilik bu iyi bir şey :D yani bu kadar bu konu da bitti :)
Büyük Final:Evet işte bu hafta yazacağım belki de en önemli konu .Bütün yıl boyunca devam eden Spor Toto Süper Lig bu hafta son bulacak.Ve Şampiyon Fenerbahçe veya Galatasaray  takımlarından biri olacak.Temmuzdan beri başkanımızı ellerinde hala bilmedikleri delillerle  içeride tutmalarına rağmen biz Fenerbahçe olarak yılmadık ve bu günlere kadar geldik.Ve yarınki maçı da yenip şampiyon olmak istiyoruz ama ne olursa olsun bu süre zarfında bizden daha iyi mücadele eden bir Galatasaray vardı neyse hakeden kazansın yani Fenerbahçe kazansın :)
.com:Bildiğiniz gibi artık www.garipbiryer.com adresindeyiz bu imkanı bana veren abime çok teşekkür ediyorum.Ve beni takip eden herkese teşekkür ediyorum.Bizden vazgeçmeyin :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

2 Response to Yine Karışık, Yeni Karışık...

Adsız
11 Haziran 2012 14:59

http://www.garipbiryer.com/

tet
12 Haziran 2012 02:12

teşekkürler de neden yazdın anlamadım :)

Yorum Gönder