4 Mayıs 2012 Cuma

"Cast"ımız Var :D

Categories:

     Merhaba Arkadaşlar,
    Bu yazıda ne yazacağımı bir haftadır düşünüyordum ki az önce aklıma geldi ki ondan dolayı direk yazıyorum :)Bildiğiniz gibi benim bir hayalim vardı bir dizi-film çekmek ve bu amaç çerçevesinde başıma o kadar olay geldi bir umutlandım bir umudumu kaybettim derken artık bu film işinde çok ilerleme kaydettik.Bildiğiniz gibi bu projede yalnız değildim  Taha(Ürper)  isimli bir arkadaşımla beraber  uğraşıyorduk ki 2 hafta önce bir Cumartesi günü buluşarak İlk bölümün senaryosunu bitirdik.Kamerayı da bulduk (Kamera için Berke Dalgıç'a teşekkürlerimi iletiyorum :D) tek bir problem kaldı o da oyuncu :D Yani erkek sayısında çok fazla yığılma var fakat biz sadece erkekle de bu işin olamayacağının farkındayız.Ama yinede elimizde bulunan çoğu kişi sadece rol istiyorlar.Bize bu işi isteyen bu işte başarılı  olabilecek insanlar lazım.Ki bu noktada siz varsınız.Eğer siz de bu projede yer almak veya projeyi destekleyerek projede isminizin geçmesini istiyorsanız yapacağınız tek şey bize Facebook sayfamızdan  veya bana profilimden ulaşmanız .Şimdiden teşekkürler :)
Konuşmak istediğim bir diğer konu ise Blogum :) Yani ilk açtığımdan beri olmasa da yavaş yavaş ilerleyerek arada ne kadar duraksamalar olsa da  blogumuz gelişti.Takipçiler arttı ve daha da konu olarak düzen olarak düzgünleşti.Öncelikle size bugün bu blogu okuduğunuz için teşekkür ediyorum :) Ve inşallah bu blog devam ettikçe daha da iyi yerlere gelecek.Yazımı şu iki sözcükle bitirmek istiyorum : "Taklitlerimizden Sakının :D"

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

2 Response to "Cast"ımız Var :D

Adsız
4 Mayıs 2012 10:34

çok güzel olmuş enes kardeş. (ilk yorum)

tet
6 Mayıs 2012 05:55

teşekkürler :)

Yorum Gönder