2 Mart 2012 Cuma

Bir Varmış,Bir Yokmuş...

Categories:

     Sevgili Okuyucular,
  Yine Garip Bir Yer olarak farklı bir  formatla karşınızdayız Yani format tam olarak şekillenmese de farklı olacağı kesin.Bu yazım da aynı şekilde ayda bir olacak. konu olarak da adı üstünde "bir varmış bir yokmuş... olacak".Yani masal olmayacak yanlış anlaşılmasın :D ama her hafta farklı bir öykü farklı bir heyecan farklı bir olay.Yani şöyle demek gerekirse haftalık yazılarım Bir Varmış,Bir Yokmuş şeklinde  bir kaç küçük değişikle devam edecek.Fark ben değil farklı insanların uçuk,saçma hikayeleri olacak.
   Bölüm olarak yine part ve vol kullanacaktım fakat kararımı değiştirdim.Çok Farklı Olacak Sezonlar "A,B,C,D..." olarak gidecek bölümler "1,2,3,..."olarak devam edecek.Bu Yazımız A- yani Genel Formak Olacak.
 Haftaya Dek Kendinize İyi Bakın  Kusura Bakmayın kısa oldu ama bu haftalık zor geldi yazmak hem zaten konuyu bildirecektim bildirdim.Neyse Hadi görüşürüz :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Bir Varmış,Bir Yokmuş..."

Yorum Gönder