23 Mart 2012 Cuma

Lise |Bir Ergen Parodisi| Part 1. Vol 1

Categories:

  Merhaba Arkadaşlar,
Bu kısımda ne yazacağımı hala bulamadım yani bu yazıyı yazıyorum ama yani inanın şu an ne yazdığımı bilmiyorum :D konu bulamadım :D ama şöyle bir düşünce geldi şu an aklıma : okulda bir hafta içersinde geçen değişik olayları burada sizinle paylaşacağım böylece lise kısmı da tutacak :D Hemen Başlayayım :D
1-Edebiyat :Yani bu konu aslında çok garip.Bütün sınıf Edebiyattan fazla bir şey anlamıyoruz.Ama sınav konularını söyleyince hepimiz inekliyoruz.Ama sınavda çok garip bir olay oldu yani sağımdaki ve solumdaki arkadaşlar benden sınavda kopya istedi kağıdıma da bakışlar yani hepsi en azından bir soruyu benden bakarak yaptılar :D biri  85 diğeri 98 aldı  ben 67 aldım :D yani hala şaşkınım ne yapacağım bilmiyorum :D
2-Matematik:Şimdi bu konuyu yazıyorum ama hala şaşkınım ilk dönem Matematik notlarım iyiydi falan filan ama bu dönem bir sınav olduk hocaya göre en kolay sınavdı.Ama okul ortalaması 47 benim notum 55.Yorumu sizlere bırakıyorum :D
Ve  bence bu kadar yeter yani  kızmayın çok kısa oldu ama aklıma gelmiyor :( off off canım sıkıldı harbiden yaa neysehaftaya görüşürük :D bana ulacaşacağınız adresleri biliyorsunuz her zaman ulaşabilirsiniz :D

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

2 Response to Lise |Bir Ergen Parodisi| Part 1. Vol 1

23 Mart 2012 14:38

Gazeteleri sordum onu da bilmiyom dedin ya ne iftira atıyon :D

tet
24 Mart 2012 07:52

Oğlum sordun yani kopya girişimi çok farkı yok :D

Yorum Gönder