9 Mart 2012 Cuma

"Tık"ladıklarınız

Categories:

   Sevgili Arkadaşlar,
Sonunda uzun zamandır aradığım o yazıyı buldum ve bu hafta hemen kısa bir başlangıç ile başlıyorum.Yazımın adı gördüğünüz gibi "Tık"ladıklarınız bu kısımda İnternet ortamında en çok tıklanan ve işe yarayacak linklerin sitelerin linklerini sizinle paylaşacağım.Ayda bir bölüm olacak o hafta bir ayı değerlendireceğim ama genel olarak son hafta daha önemli olacak benim için. Hemen bu hafta başlayamacağım ama aklımda link varken paylaşayım dedim :D
 
 Bu hafta başlangıç ama  ben başlayayım tanıtımdan sonra  .Bu koyduğum video Manisa Fen Lisesi 10.Sınıflar tarafından hazırlanan Fotosentez Konusunu anlatan bir video.Ders olmasının dışında oldukça eğlenceli ve izlenebilecek bir video.Yani hiç anlamazsanız bile "ferredoxin " için izleyin derim :D 


Gelelim ikinci videomuza :D Daha önce söylemedim ama benim için LMFAO nun yeri aynıdır şarkıları farklıdır.Hayranlarıyım diyebiliriz kısaca.Bu de onların yeni çıkardıkları "Sorry For Party Rocking" şarkısının klibi.Klibi yine hayranlarıyla çeken LMFAOya bir şey demiyor ve sizi bu şarkıyla  baş başa bırakıyorum :D


Gelelim son videomuza bu da Son Günlerin popüler şarkılarından .Fazla açıklamaya gerek yok David Guetta farkı diyorum.Haftaya Görüşmek Üzere Kendinize İyi Bakın :) 

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to ""Tık"ladıklarınız"

Yorum Gönder