10 Şubat 2012 Cuma

Haftalık Yazı

Categories:

   Öncelikle Bu Haftalık Yazımın Başlığını çok düşündüm bulamadım ondan dolayı böyle bir şey yazdım :D Saçma ama kabul ediyorum yani aklıma gelmedi.Ama geçen hafta yazacağım dediğim için yazmak zorunda olduğumu farkettim ve yazmaya  başladım.Konularım belli ve kısa olduğu için hemen başlıyorum.İkisi De Dizilerle İlgili :D
Dexter:Uzun zamandır izlediğim takip ettiğim diziyi on beş tatilde sizlere tanıtmak istiyordum fakat olmadı gerekçelerini de anlattım.Ama yani söz veriyorum yaz tatilinde sizinle olacak ve sizden de bu diziyi izlemeye başlayanlar olacak.Yani zaten diziyi genel olarak anlattıktan sonra bölüm özetlerine de başlayacagım.Ve siz de diziyi seveceksiniz.Daha genel  bitmesine 2 sezon var  yani anlatmam için 2 yıl var inşallah 2 yıl içinde bölüm özetlerine başlarım :D
House MD: Yani öncelikle şunu söyleyeyim sevdiğim bağlandığım 3 Diziden 2 si bu yıl bitti.Yani Chuck ın ardından House da bu yıl mayıs ayında izleyiciye elveda diyecek.Ben diziyi anlatmaya daha başlamadıysam da yazın dizi bittikten sonra bu diziyi de sizinde beraber inceleyeceğiz.
 Gelecek:İki konu demiştim ama bu blogumun gelişşimi hakkında da bilgi ve gelişmeler var.Onlar hakkında bilgi vereym:
1-Bu Yaz Sherlock Köşemiz de Başlayacak.
2-Facebook Sayfamızdaki Anketimiz sonucunda yeni kısımlar açılacak.Şu an 3 Seçenek de eşit her ayı 4e bölüp her hafta bir konuyu inceleyebiliriz.
3- Şu an birinci giden "Talhanın Seyir Defteri" konusuna her an başlayabilirim.
  Şu Anlık Bu Kadar Haftaya Görüşmek Üzere Kendinize İyi Bakın :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Haftalık Yazı"

Yorum Gönder