13 Ocak 2012 Cuma

Son Hafta Öncesi Durumlar

Categories:

   Arkadaşlar,
Bu Yazımından sonraki ilk yazımı 15 tatilde yazacağımı az önce farkettiğim için heyecanlı,birazdan dershaneye gideceğim için dertli ,Fizikten 100 Aldığım için sevinçli ,Almanca sınavı için üzgün ,Haftaya da sınavlarım olacağı için dertli,abim bu yazımı okuyacak olduğu için de mantıklı yazmak zorundayım.Başlamadan önce Abime ,Ahmet Kaşıkçıya,Veli Tüze Ve En En Önemlisi Orhan Eyüp Hocama Saygılarımı Göndermeyi Borç Birlirim.:) Ve Yazıma Başlamadan Önce 15 Tatilde Daha Fazla Sizlere Olacağımın Sinyallerini Verip Yazıma Başlıyorum.İki Konum Var Hemen Başlayayım :
1-Kopya:Bildiğiniz gibi kopya genelde öğrenciler arasında bilgi alışverişini hızlandıran değişik bir şeydir.Her Öğrenci Hayatında Bir kez de olsa kopya Çekmiştir (Ş.S. Hariç )Veya çekmeye çalışmıştır.Bazı hocalarda kopyaya bazen göz yummuştur(Sağlık Sınavındaki Davranışından Dolayı  Fizik Öğretmenim Ahmet Kaşıkçıya Saygılar:D) Böyle Bir dünyada bir de yeni öğretmen olmuş bir öğretmeniniz varsa işiniz zordur.Ve o hoca da size takmışsa çok çok zordur işiniz.Benim işimin zorluğu gibi...Bu yıl en çok zorlandığım ders Almanca.Diğer derslerde çekmeme rağmen bu dersin sınavında  çekmem gerektiğini düşündüm bir ara.Ama tam vazgeçecektim ki sınava girdik hoca ben daha çekmeden bütün sınav beni seyretti yani bir de dalga geçti bu sınav 69 alırsın falan dedi.Yani Ona buradan saygılarımı yolluyorum (!) Ve Bu yıl en çok çalıştığım sınav olmasına karşın kötü geçtiği için teşekkür ediyorum.
2-İngilizce: Beni bilen bilir bilmeyen bu blogu okumaz neyse yinede bilmeyip de okuyan varsa söyleyeyim Ülkem Koleji Mezunuyum ondan dolayı ingilizcem iyi.Ama kendimi bir türlü Lisedeki İngilizce hocasına kabul ettiremedim.Yani Kadın O Kadar saçma yerlerden puan kırdı ki anlatmakla bitmez ama ben bir örnek vereyim : İngilizce sınavında 3 sebebi olan bir duruma 2 sebep yazdım 1 puandı soru 0 puan aldım diğer arkadaşlarım benim yazdığım 2 sebepten birinin aynısını yazıp tam puan aldılar.Bir de beni kötü okudum diye eleştriyor.Ben de onu buradan eleştiriyorum.Saygılarımı Gönderiyorum :)
3-Coğrafya :İki yazı demiştim ama aklıma geldi kısa bir yazı ekleyeyim dedim.Coğrafya Öğretmenimiz İyidir Hoştur da yani lütfen hemen kızmasın.Sorduğum soruyu saçma buldu bağırdı sonra geldi yanıma yanağımı tebeşirle çizerek kendini affettirmeye çalıştı güldü falan.Ama Ben Unutmam Ve Ayrıca Ona Da Saygılarımı gönderiyorum ama iyi anlamda çünkü iyi kadın :)
 Bu Yazımın da Sonuna geldim.Haftaya Görüşmek Üzere  Kendinize İyi Bakın :)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Son Hafta Öncesi Durumlar"

Yorum Gönder